}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 20, 2012

sahabat,teman,kawan ?

~
assalammualaikum ..

masa yg terluang niy terasa jari jemari ni utk menaip ..
tanpa membuang masa
dan waktu aku yang hanya duduk di bilik yang agak membosankan .

bila keseorangan terfikir sejenak di minda ni ,
apa perbezaan di antara sahabat,teman dan kawan ?
adakah ianya mempunyai maksud yang tersendiri sehinggakan
aku sendiri tak
dapat mendapat jawapan yang cukup pasti .

bila terkenangkan hati ni mula rasa sebak ,adakah aku tak
cukup sempurna di mata orang yang bergelar sahabat ?
apa lagi yang aku harus buat utk buat semua orang di samping
aku bahgia ?aku da cuba buat yang terbaik tapi kenapa mereka2
tak pernah melihat dan menilai kebaikan yang aku buat nih ?
persoalan ini kerap bermain di fikiran ..

actually aku berharap bila
aku jumpa dengan dia ,dia sanggup mendengar ,berkongsi masalah
bersama tetapi aku silap ,aku terlalu mempercayainya
hinggakan aku sendiri yang terjerat dalam masalh niy lagi.

seperti pepatah keluar mulut buaya masuk mulut harimau .
ternyata setiap kepercayaan tidak membawa kepada kebahagiaan .
aku terus berdoa agar diberikan hidayah dpdNya untuk bertemu dengan
insan yang bergelar TEMAN .

No comments: